مقدمه ای بر شغل و درآمد گوینده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1402
بازدید : 175
نویسنده : chabok


صداهای ضبط شده در اطراف ما هستند. در واقع، اکثر مردم آنقدر به شنیدن صدای انسان در محصولات، فضاها و خدمات مورد علاقه خود عادت دارند که حتی به این سوال فکر نمی کنند که "صدای چه کسی را می شنوم؟" بله. پاسخ: البته من صداپیشه هستم.

فعالیت های تبلیغاتی

صداپیشه هنرمند حرفه ای است که از صدای خود برای سرگرمی، داستان سرایی، بازاریابی محصول، انیمیشن، کتاب های صوتی، بازی های ویدیویی و محتوای آموزشی استفاده می کند. یک صداپیشه علاوه بر جلوه های بصری، برای تقلید از صدای یک شخصیت، باید مهارت های بازیگری نیز داشته باشد.

از آنجایی که صداپیشگان به ندرت روی صفحه نمایش دیده می شوند، صدای آنها تنها وسیله انتقال احساسات است. صداپیشگان برای ارائه بهترین عملکرد ممکن نیاز به تمرین و بهبود مداوم مهارت های صوتی خود دارند

مزایای کار به عنوان گوینده رادیو چیست؟

صنعت صوتی بسیار رقابتی است، اما برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که کار صوتی ثابتی پیدا کنند، مزایای زیادی دارد:

کار از خانه: در یک استودیوی خانگی می توانید بسیاری از کارهای صوتی را ضبط کنید. به شما این آزادی را می دهد که از خانه کار کنید و از رفت و آمد اجتناب کنید.

رئیس خود باشید: یکی دیگر از مزایای رئیس خود بودن، کار به عنوان صداپیشه است. می توانید برنامه خود را تنظیم کنید و وظایف را بپذیرید یا رد کنید. هنگامی که به طور منظم شروع به کار کردید، می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع پروژه هایی به شما پیشنهاد می شود.

ساعات کاری انعطاف پذیر: از آنجایی که شما کارفرما و رئیس خود هستید، ساعات کاری نیز انعطاف پذیر است و می توانید به صورت پاره وقت کار کنید.

مشاغل می توانند از نظر مالی پرسود باشند: برخی از مشاغل صوتی تجاری می توانند بسیار پرسود باشند، با پرداخت ده ها یا صدها میلیون دلار برای ضبط پیام های کوتاه برای تبلیغات رادیویی و تلویزیونی ملی.

پیشوند صدای ضعیف

اگرچه دوبله مزایای زیادی دارد، اما معایبی نیز دارد، از جمله:

کار ناپایدار: یافتن شغل پایدار در صنعت صوتی می تواند یک چالش باشد. هنرمندان صدای تهاجمی باید شبکه‌های قوی و روابط کاری ایجاد کنند تا در عین حال مهارت‌های خود را تقویت کنند و مشاغلی پایدار ایجاد کنند.

رقابت شدید: به دلیل بی ثباتی شغلی و بیکاری، گاهی اوقات فضای رقابتی بسیار شدید می شود. یک هنرمند می تواند برای مدتی بیکار بماند.

تجهیزات گران قیمت. داشتن یک استودیوی ضبط خانگی مفید است. اما راه اندازی یک غرفه ضبط و سرمایه گذاری در تجهیزات و نرم افزارهای ضبط با کیفیت می تواند گران باشد. همچنین یادگیری نحوه استفاده صحیح از آن زمان می برد.

مراقبت از صدا: صداپیشه ها باید برای سالم نگه داشتن صدای خود بسیار مراقب باشند. صداپیشگان باید از هر گونه فشار صوتی که ممکن است در توانایی آنها در استفاده صحیح از صدایشان اختلال ایجاد کند، اجتناب کنند یا از آن مراقبت کنند.

چگونه سخنران باشیم

کار مجری و درآمدش را ارائه می کنیم

می توان گفت که حدود 50 درصد از حرفه در صدا به توانایی های صوتی فرد بستگی دارد. اما 50 درصد دیگر باید از طریق مهارت و تمرین اصلاح شود. در اینجا چند مرحله برای افزایش شانس خود برای ایجاد یک تجارت صوتی موفق آورده شده است:

کلاس بازیگری: صحبت کردن فقط خواندن کلمات در یک صفحه نیست، بلکه به مهارت های بازیگری نیز نیاز دارد. تمرین با یک مربی ACTing می تواند به توسعه و اصلاح مهارت های شما کمک کند و شما را به یک مجری مطمئن تر و مطمئن تر تبدیل کند.

از یک مربی صوتی استفاده کنید: یک مربی صوتی می تواند به شما در بهبود مهارت های فنی مانند تنفس، صحبت کردن، صحبت کردن و ارائه کمک کند تا بدانید چگونه به هر یک از توانایی های خود یک خط ارائه دهید.

از کارشناسان بشنوید: برای شنیدن داستان کسب و کار خود، تبلیغات و ویدیوها را تماشا کنید یا بازی های ویدیویی انجام دهید. همچنین به نحوه تغییر صدای آنها توجه کنید.

گوینده بین المللی رسانه‌های اجتماعی: می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن شغل، دوست‌یابی و آشنایی با جنبه‌های مختلف حرفه صوتی خود استفاده کنید. با استفاده گسترده مردم از تلفن های همراه و رسانه های اجتماعی، امروزه این فرصت را دارید که کار و حرفه خود را از طریق این شبکه های اجتماعی ارائه و به نمایش بگذارید.

درآمد برای شغل اعلامی

درآمد حاصل از صحبت کردن و آواز خواندن به عوامل زیادی بستگی دارد. کیفیت صدا، علم، روابط، فضای کاری و موارد دیگر. عواملی هستند که بر درآمد یک هنرمند صدا تأثیر می گذارند. اما در کل می توان گفت درآمد یک گوینده و یک متخصص سالم از 6 تا 40 میلیون در ماه است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chabokmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com